28/11/09

Απολλώνιος - Παναθηναϊκός 0-3



 Εύκολα κι απλά πέρασε και από το Κερατσίνι ο Παναθηναϊκός επικρατώντας του τοπικού Απολλώνιου με 3-0 σετ. Τα κορίτσια του Τάκη Φλώρου συνέχισαν το εντυπωσιακό σερί τους στην φτάνοντας στο 7χ7 στην Α1, διατηρώντας το απόλυτο σε νίκες και σετ!
  Αν και ο σημερινός αντίπαλος ήταν μικρής δυναμικότητας, οι πράσινες παρουσιάστηκαν σε ακόμη ένα παιχνίδι με την πρέπουσα σοβαρότητα και έφτασαν εύκολα στη νίκη απέναντι στον ουραγό της βαθμολογίας. Μάλιστα στο αποψινό ματς, ο Παναθηναϊκός αγωνίστηκε χωρίς λίμπερο εξαιτίας των τραυματισμών που είχε, κάτι που όπως αποδείχτηκε δεν του στοίχισε.

 Τα σετ: 12-25, 15-25, 18-25.

Οι συνθέσεις και οι πόντοι των ομάδων:

ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ (Ρουμελιώτης): Εμ. Νίστρομ 8 (2 άσοι, 6/22 επ.), Ρεμούνδου 1, Καρκατζούλη, Ερ. Νίστρομ 6 (1 άσος, 5/26 επ.), Ιορδάνου 11 (1 άσος, 8/26 επ., 2 μπλ.), Μπουζουνιεράκη 2 (2/8 επ.), Μουστάκη (λ- 68%) / Παπαδημητρίου 2, Σεφέρη, Καραχρήστου.
 
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Φλώρος): Τομάσεβιτς 7 (7/11 επ.), Κουτουξίδου 2 (2 μπλ.), Τζανακάκη 14 (2 άσοι, 10/17 επ., 2 μπλ.), Χατζηνικολάου 7 (1 άσος, 3/6 επ., 3 μπλ.), Ντουμιτρέσκου 12 (1 άσος, 10/17 επ., 1 μπλ.), Μόλναρ 11 (10/15 επ., 1 μπλ.) / Σαπαρέφσκα 5 (3/6 επ., 2 μπλ.), Χριστοδούλου.

Παναθηναϊκός - Άρης 3-2



 Ο Παναθηναϊκός σε ακόμη ένα παιχνίδι στο Μετς παρουσιάστηκε κακός, δυσκολεύτηκε πάρα πολύ απέναντι στον Άρη, αλλά τελικά κατάφερε να φτάσει στη νίκη με 3-2 σετ και να μείνει μόνος πρώτος στην κορυφή μετά την ήττα -δεύτερη σερί- του Ηρακλή από την ΕΑΠ με 3-0 σετ.
 Η αλήθεια είναι ότι ο Άρης έπαιξε πολύ καλά. Ειδικά στο πρώτο σετ οι φιλοξενούμενοι έπαιξαν εξαιρετικό βόλεϊ, βγάζοντας τρομερές άμυνες και περνώντας εύκολα επιθέσεις. Αλλά αυτή είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι ότι ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ κακός. Διαφορά δυναμικότητας υπάρχει ανάμεσα στις δύο ομάδες, αλλά φάνηκε σε πολύ λίγα σημεία του αγώνα. Δεν ξέρω αν ξεκίνησαν χαλαρά μετά το μεγάλο διπλό στη Μίκρα, μόλις 4 μέρες πριν, ή αν ήταν κουρασμένοι απ' την υπερπροσπάθεια κόντρα στον Ηρακλή, αλλά οι πράσινοι παρουσίασαν μια τραγική εικόνα στο πρώτο σετ. Ο Ζαγκούμνι ήταν αγνώριστος (εντάξει δικαιούται κι ένα κακό ματς ο Πολωνός), ο Αγκάμεζ στη χειρότερη βραδιά του, ο Χριστοφιδέλης εκτός τόπου και χρόνου. Εύκολα ο Άρης έφτασε στο 20-25 και το 0-1.
Παραλίγο να γίνει η μεγάλη ζημιά στο δεύτερο σετ, που κυλούσε όπως και το πρώτο. Ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να βρει ρυθμό και ο Άρης έμοιαζε ότι θα έκανε το 0-2. Μια ανατροπή όμως στο τέλος έφερε το σετο στους γηπεδούχους και το έναυσμα για τη νίκη.
Εύκολα πήρε και το τρίτο σετ ο Άρης με 19-25 για το 1-2, με τον Παναθηναϊκό να είναι εκνευριστικά κακός. Στο 4ο σετ, οι πράσινο πήραν τον πρώτο πόντο και διατήρησαν το προβάδισμα μέχρι το τελικό 25-19 για το 2-2. Χαρακτηριστικό στο 4ο σετ, το γεγονός ότι οι βολεϊμπολίστες οι Καζάζη για πρώτη φορά στον αγώνα(!) πήραν προβάδισμα 3 πόντων!
Στο τάι μπρέικ και αφού ο Παναθηναϊκός φανερά πια είχε αλλάξει το αγωνιστικό του προφίλ, δεν δυσκολεύτηκε καθόλου και έφτασε εύκολα στο 15-10 για αυτή την αγχωτική νίκη και το πέρασμα στην κορυφή του πρωταθλήματος.


Τα σετ: 20-25, 25-23, 19-25, 25-19, 15-10.


Οι πόντοι των ομάδων:

Παναθηναϊκός (Καζάζης): Χριστοφιδέλης 5 (5/14 επ., 82% υπ. - 45% άριστες), Ζαγκούμνι 1, Αγκάμεζ 20 (17/36 επ., 2 άσοι), Σαμικά 24 (18/34 επ., 4 μπλοκ, 2 άσοι, 76% υπ. - 69% άριστες), Σμαραγδής 13 (11/13 επ., 2 μπλοκ), Πανταλέων 16 (10/15 επ., 6 μπλοκ) / Παπαδημητρίου -λ 82% υπ. - 68% άριστες, Μηνούδης, Ψάρρας.


Αρης (Οικονομίδης): Κοβάσεβιτς 22 (19/30 επ., 2 μπλοκ, 73% υπ. - 33% άριστες), Τερζής 1, Μιλιβόγιεβιτς 11 (11/22 επ. 71% υπ. - 50% άριστες), Πετρέας 11 (8/11 επ., 3 μπλοκ), Κιόσης 11 (7/8 επ., 2 μπλοκ) Τζελάτης 8 (7/20 επ.) / Παπαδημητρίου-λ 62% υπ. - 38% άριστες, Ρουμελιώτης 8 (8/17 επ.), Πιπέργιας.

* Επόμενο ματς είναι η πρεμιέρα για το Τσάμπιονς λιγκ, την ερχόμενη εβδομάδα (2/12) στην Πολωνία κόντρα στην Γιαστρέμπσκι.

26/11/09

The Hours, Stephen Daldry, 2003


Οι Ώρες (The Hours), είναι μια πολυβραβευμένη ταινία του Stephen Daldry (Billy Elliot) και του 2003, που περιγράφει τις ζωές τριών γυναικών που δεν έχουν σχέση μεταξύ τους, μάλιστα ζουν σε διαφορετικές εποχές, αλλά έχουν ένα κοινό. Και των τριών οι ζωές επηρεάζονται έντονα από το μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ με τίτλο «Κυρία Νταλαγουέι» (Mrs Dalloway).

Υπόθεση:
ΑΓΓΛΙΑ 1923. Η ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΓΟΥΛΦ ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΓΡΦΕΙ ΤΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΗΣ, "ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΛΟΓΟΥΕΪ", ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΡΙΕΥΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΗΣ. ΑΜΕΡΙΚΗ 1951. Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΗΣΥΧΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ, ΛΟΡΑ, ΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΑΛΟΓΟΥΕΪ". ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΒΕΙ ΜΟΙΡΑΙΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ. ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΚΛΑΡΙΣΑ- Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ "Κ.ΝΤΑΛΟΓΟΥΕΪ"- ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ, ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΙΗΤΗ, ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟ AIDS. ΤΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ. ΤΡΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΔΕΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΤΕΛΟΣ...

 Η ταινία βασίζεται στο βραβευμένο με Πούλιτζερ, ομώνυμο μυθιστόρημα του Μάικλ Κάνιγχαμ. Ο σκηνοθέτης Στίβεν Ντάλντρι παίρνει στα χέρια του αυτό το ούτως ή άλλως ενδιαφέρον σενάριο (το γράφει για την ταινία ο Ντέβιντ Χέαρ) και πάνω σε αυτό αλλά και τις εκπληκτικές ερμηνείες των τριών γυναικών, πρωταγωνιστριών του, φτιάχνει μία πολύ καλή ταινία.
Nicole Kidman, Meryl Streep και Julianne Moore , ή με οποιαδήποτε σειρά εσείς θέλετε, με απίστευτες ερμηνείες εκτινάζουν το τελικό αποτέλεσμα μία ή και δύο σκάλες πάνω!
Τρεις γυναίκες λοιπόν, άγνωστες μεταξύ τους, ζουν σε διαφορετικές εποχές και έχουν σαν κοινό την ταύτισή τους σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό με τη Βιρτζίνια Γουλφ διαβάζοντας το τελευταίο μυθιστόρημά της, "Mrs Dalloway", πριν τη μεγάλη φυγή της. Και ενθουσιάζονται σε τέτοιο βαθμό, που φτάνουν να ταυτιστούνε με την ηρωίδα του βιβλίου και τις αυτοκτονικές τάσεις της..
 Αυτό είναι και το πρώτο κοινό στοιχείο που προσδίδει στις τρεις γυναίκες έναν κοινό άξονα.
 Το δεύτερο είναι φυσικά οι ομοφυλοφιλικές τάσεις των τριών γυναικών. Που συνεπάγονται μια προσπάθεια που καταβάλουν οι ηρωίδες να απεγκλωβιστούν απ' τις κοινωνικές επιταγές της εποχής. Άλλες εκφράζουν ανοιχτά τις "παράταιρες" ερωτικές τους προτιμήσεις, ενώ άλλες πάλι προτιμούν να κρατήσουν κρυφά την καταπιεσμένη σεξουαλικότητά τους.

 Χρονολογικά, απ' την παλαιότερη στη νεότερη, εν έτει 1941 και η πρώτη ηρωίδα, η συγγραφέας Virginia Woolf  (μία μεταμφιεσμένη και αγνώριστη Nicole Kidman!) στην Αγγλία γράφει το μυθιστόρημα της Mrs. Dalloway, πλήτει θανάσιμα στο άχαρο περιβάλλον της, φοβάται τον εαυτό της και προσπαθεί -μάτια όμως- να ξεφύγει απ' τους δαίμονές της, ονειρευόμενη μια ζωή χαρισάμενη στην πόλη. Δε φοβάται όμως και τον θάνατο.
 Η δεύτερη ηρωίδα, Λώρα Μπράουν (μία εξαιρετική Julianne Moore, που όμως φανερά πατάει στην επιτυχία της με το "Far from Heaven" ένα χρόνο πριν και πάλι στο ρόλο της νοικοκυράς)  στο Los Angeles του 1951, επίσης προσπαθεί απεγνωσμένα να το σκάσει απ' την οικογενειακή μονοτονία, που μην αντέχοντας άλλο στο ρόλο της μικροαστής, στοργικής συζύγου και μητέρας, κάνει -αποτυχημένη- απόπειρα αυτοκτονίας για να επιλέξει τελικά το δρόμο της φυγής.
 Η τρίτη ηρωίδα, τέλος, στο σήμερα και συγκεκριμένα στο 2001, η Κλαρίσα (και η Meryl Strreep πολύ καλή) βρίσκεται στο πλευρό του Χάρις, που χαροπαλεύει έχοντας λαβωθεί απ' τον ιό του Aids. Η δε ζωή τους στο σύνολό της είναι τραγική και αυτό κυρίως εξαιτίας των μεγάλων χρεών του Χάρις.


 Οι τρεις ηθοποιάρες δίνουν μεγάλες ερμηνείες, το σενάριο είναι πολύ καλό, οι τρεις ιστορίες άκρως ενδιαφέρουσες, ο Daldry σκηνοθετεί εξαιρετικά, η φωτογραφία δίνει μπόνους στο φιλμ, ενώ και το soundrack του Phillip Glass είναι εξαιρετικό και φυσικά συνδέει άρτια τις τρεις ιστορίες. Επίσης η ανάγνωση του βιβλίου πριν τη θέαση της ταινάις βοηθάει πάρα πολύ αφού γνώριμα στοιχεία θα περνάνε στην οθόνη.


Οπωσδήποτε πρόκειται για ένα φιλμ με αρκετά δυνατά σημεία, ωστόσο δεν ξέρω κατά πόσο όλα αυτά είναι ικανά να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικό σύνολο!
Προσωπικά νομίζω ότι δεν το καταφέρνουν σε βαθμό ωστε "Οι Ώρες" να χαρακτηριστούν αριστούργημα.
Η ταινία ήταν υποψήφια για 8 Όσκαρ και τελικά κέρδισαν το Όσκαρ Α' γυναικείου ρόλου (Κίντμαν) και επίσης κέρδισε την Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Δραματικής Ταινίας και Γυναικείας Ερμηνείας σε Δραματική Ταινία και ήταν υποψήφια για 4 Screen Actors Guild Awards, Α' Γυναικείας Ερμηνείας (Νικόλ Κίντμαν), Β' Γυναικείας Ερμηνείας (Τζουλιάν Μουρ), Β' Αντρικής Ερμηνείας( Εντ Χάρις) και Συνολικής Ερμηνείας. 



Βαθμολογία: 6,5/10

25/11/09

Παναθηναϊκός - Όλντενμπουργκ 96-63. Γερή προπόνηση ενόψη ΣΕΦ. 36-42 ήταν το ημίχρονο!



Ο Παναθηναϊκός έχοντας στο μυαλό του το derby της Κυριακής στο ΣΕΦ, παράλληλα με τη μικρή δυναμική της αντιπάλου, παρουσιάστηκε πολύ χαλαρός όσον αφορά το πρώτο ημίχρονο στο ΟΑΚΑ απέναντι στη Γερμανική Όλντενμπουργκ για την πέμπτη αγωνιστική -και το τέλος του πρώτου γύρου- της Ευρωλίγκα.
 Ο Μπατίστ ξεκίνησε δυνατά σκοράροντας για τον Παναθηναϊκό στα πρώτα λεπτά, με τους πράσινους όμως να μην μπορούν να ξεφύγουν στο σκορ. Και μάλιστα, οι Γερμανοί με ένα σερί προσπέρασαν στο σκορ για να κλείσουν το ημίχρονο με +6 (36-42)!
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός σοβαρεύτηκε, πάτησε γκάζι και έφτασε για πρώτη φορά τη διαφορά σε διψήφια νούμερα λίγο πριν το 30λεπτο (65-54) για να κλείσει το τρίτο δεκάλεπτο στο +10 (66-56). Το τέταρτο δεκάλεπτο ήταν το πλέον μαγικό. Με επιμέρους σκορ δεκαλέπτου 30-7(!) οι γηπεδούχοι επιβεβαίωσαν τη μεγάλη διαφορά δυναμικότητας που χωρίζει τις δύο ομάδες και έφτασε στο εντυπωσιακό 96-63, με σκορ ημιχρόνου 60-21!
 
Τα δεκάλεπτα: 23-21, 36-42, 66-56, 96-63.

Οι συνθέσεις των ομάδων:
 
Παναθηναϊκός (Ομπράντοβιτς): Τέπιτς 5, Σπανούλης 14, Περπέρογλου 12, Μπατίστ 25, Φώτσης 8, Γκόλεματς, Νίκολας 8, Τσαρτσαρής, Διαμαντίδης 5, Πέκοβιτς 10, Καλάθης 5, Σερμαντίνι 4.
 
Όλντενμπουργκ (Κρούνιτς): Σέκιτς 9, Μπούλιεβιτς 3, Στράους, Φόστερ 3, ΕνΤζέι, Μαϊστόροβιτς 5, Μπέιλι 12, Πέρκοβιτς 10, Χάιν, Πόλντινγκ 9, Κάρτερ 12, Μπούμτζε Μπούμτζε.
 
* Και τώρα... ΣΕΦ. Το πρώτο πάρτι της χρονιάς πλησιάζει. Κυριακή στις 22:00, ο Παναθηναϊκός τελειώνει το κόκκινο παραμύθι -και- για φέτος!

* Το ΟΑΚΑ είχε ξεχωριστούς φιλοξενούμενους σήμερα στην εξέδρα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Ευρωλίγκας με τα Special Olympics 120 αθλητές, παιδιά και ενήλικες, φιλοξενήθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο του Ολυμπιακού Σταδίου και παρακολούθησαν τον αγώνα. Στο ημίχρονο της αναμέτρησης έγιναν και πρωταγωνιστές στο δικό τους παιχνίδι. Την εκδήλωση προλόγισε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Διαμαντίδης, καλώντας όλους «να εμπλακούν στις δραστηριότητες των Special Olympics. Με το σύνθημα «το μπάσκετ είναι για όλους». Με την ολοκλήρωση του πρώτου δεκαλέπτου δόθηκαν δώρα από το PAO Shop, σε όλους από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός και το τμήμα μάρκετινγκ.
Η αποστολή των Special Olympics είναι να προσφέρουν, καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, δυνατότητες προπόνησης και συμμετοχής σε αγώνες, σε παιδιά και ενήλικες με διανοητική ανεπάρκεια και μαθησιακά προβλήματα, σ' ένα φάσμα Ολυμπιακού Τύπου αθλημάτων και να τους δίνουν ευκαιρίες ν' αναπτυχθούν σωματικά, διανοητικά, κοινωνικά και πνευματικά, σ' ένα περιβάλλον σεβασμού και αποδοχής.είναι να προσφέρουν, καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, δυνατότητες προπόνησης και συμμετοχής σε αγώνες, σε παιδιά και ενήλικες με διανοητική ανεπάρκεια και μαθησιακά προβλήματα, σ' ένα φάσμα Ολυμπιακού Τύπου αθλημάτων και να τους δίνουν ευκαιρίες ν' αναπτυχθούν σωματικά, διανοητικά, κοινωνικά και πνευματικά, σ' ένα περιβάλλον σεβασμού και αποδοχής.
Παρούσα στον αγώνα ήταν και η πρόεδρος των Special Olympics, Γιάννα Δεσποτοπούλου. Η χώρα μας θα φιλοξενήσει τους Παγκόσμιους Αγώνες 2011.

Ματσάρα στη Νέα Σμύρνη και ήττα στα σημεία του Παναθηναϊκού απ' τον Πανιώνιο με 12-11



Μεγάλο παιχνίδι παρακολουθήσαμε (Novasports 1) στη Νέα Σμύρνη ανάμεσα στον Πανιώνιο και τον Παναθηναϊκό στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής στην Α1 πόλο ανδρών. Βέβαια μπορεί να μας άφησε μια πίκρα το τελικό 12-11 και η ήττα της ομάδας μας, αλλά απ' την άλλη σε ακόμη ένα παιχνίδι φέτος ο Παναθηναϊκός έδειξε ένα πολύ καλό πρόσωπο, κοιτάζοντας στα μάτια τον έναν εκ των δύο διεκδικητών του φετινού τίτλου.
Το ματς άρχισε με τρελό επιθετικό ρυθμό εκατέρωθεν με το πρώτο οκτάλεπτο να λήγει με το εντυπωσιακό 5-4! Οι άμυνες βελτιώθηκαν αισθητά στη συνέχεια, οι δυο ομάδες βρίσκονταν κοντά στο σκορ, 2-2 τα γκολ στο δεύτερο οκτάλεπτο, 2-3 για τους πράσινους το τρίτο, ενώ το νικητήριο γκολ για τους γηπεδούχους σημειώθηκε λίγα δευτερόλεπτα πριν τη λήξη!
Πάντως ο Παναθηναϊκός έχασε πολλές επιθέσεις κάνοντας επιθετικά φάουλ, ενώ σε ένα ακόμη derby μετά από αυτό με τον ΟΣΦΠ δέχτηκε πολλές περισσότερες αποβολές, με αποτέλεσμα ο Πανιώνιος να επιτεθεί πολλές φορές με παίχτη παραπάνω.
Αυτά τα χαρακτηριστικά επαιξαν καθοριστικό λόγο για την εξέλιξη του αγώνα και φυσικά το νικητήριο τέρμα για τους γηπεδούχους με ένα πέρασμα στην πλάτη της άμυνας στο τέλος.
Μεγάλο παιχνίδι από τον Γιώργο Τσόκα που σημείωσε 5(!) γκολ, ενώ τρομερές αποκρούσεις σημείωσε σε ακόμη ένα παιχνίδι ο τερματοφύλακας του Τριφυλλιού, Γιώργος Ρέππας.

Πολλά μπράβο σε αυτά τα παιδιά που σε κάθε παιχνίδι δίνουν και την ψυχή τους στα κολυμβητήρια και νομίζω ότι αξίζουν και με το παραπάνω τη συμπαράστασή μας στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ.

Τα οκτάλεπτα: 5-4, 7-6, 9-9, 12-11.
 
Οι σκόρερ του αγώνα:
  
 ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ: Παπαδόγκωνας 3, Θωμάκος 2, Μιράλης 2, Τζαμαντάκης 2, Μάζης 1, Κατσαούνης 1, Μουρίκης 1.
 
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Τσόκας 5, Βουλγαράκης 2, Βράνιες 2, Δερμιτζάκης 1, Καφετζόπουλος 1.

24/11/09

Memento, Christopher Nolan, 2000



Μεμέντο (Memento) είναι ο ελληνικός τίλος αυτού του μικρού διαμαντιού από τον Κρίστοφερ Νόλαν (Christopher Nolan). Ο Αμερικανός σκηνοθέτης (Following, Insomnia, The Prestige, The Dark Knight) υπογράφει εδώ, το 2000, με ένα συναρπαστικό θρίλερ, την καλύτερη ταινία του.


Η υπόθεση της ταινίας:
Ο Lenard Shelby φορά ακριβά ευρωπαϊκά κοστούμια, οδηγεί το τελευταίο μοντέλο της Τζάγκουαρ, αλλά ζει σε φτηνά ανώνυμα μοτέλ, πληρώνοντας με ένα παχύ ρολό χαρτονομίσματα. Παρόλο που μοιάζει με επιτυχημένο επιχειρηματία, η μόνη του απασχόληση είναι η αναζήτηση εκδίκησης: πρέπει να εντοπίσει και να τιμωρήσει τον άνθρωπο που βίασε και σκότωσε τη γυναίκα του. Με την αστυνομία να μην ασχολείται με την υπόθεσή του, η απόδοση δικαιοσύνης αποτελεί πλέον το σκοπό της ζωής του. Η δυσκολία στην αναζήτηση του δολοφόνου της γυναίκας του επαυξάνεται από το γεγονός ότι ο Lenard υποφέρει από μια σπάνια και ανίατη μορφή απώλειας μνήμης. Παρόλο που μπορεί να ανακαλεί λεπτομέρειες πριν από το γεγονός που στιγμάτισε τη ζωή του, ο Lenard δεν μπορεί να θυμηθεί τι συνέβη πριν από 15 λεπτά, πού βρίσκεται, πού πάει και γιατί. Ως πρώην ερευνητής για λογαριασμό ασφαλιστικής εταιρείας έχει συναντήσει κάποιον που είχε παρόμοιο πρόβλημα και σε συνδυασμό με την πειθαρχεία που διαθέτει και το ισχυρό κίνητρο, προσπαθεί να το αντιμετωπίσει με τους πλέον ευφάνταστους τρόπους. Στοιχειωμένος από όσα έχει απολέσει, χτίζει τη ζωή του γύρω από σημειώματα, φωτογραφίες, σχεδιαγράμματα, χάρτες, ακόμη και τατουάζ που αντικαθιστούν την ικανότητά του να δημιουργεί αναμνήσεις και του υπενθυμίζουν ποιος είναι, ποιον πρέπει να εμπιστεύεται και ποιον όχι...

 Και μόνο η ανάγνωση της υπόθεσης προϊδεάζει για μία συναρπαστική ταινία που βασίζεται σε ένα εξαιρετικό σενάριο.
 Και έτσι ακριβώς είναι. Ο σκηνοθέτης, Κρίστοφερ Νόλαν, κρατάει στα χέρια του ένα ευφυές σενάριο, που αποτελεί και το μεγάλο ατού της ταινίας. Και το αξιοποιεί στο έπακρο με μία πολύ καλή σκηνοθεσία. Εν τέλει το Memento είναι ένα δυνατό θρίλερ, πρωτότυπο, υποψήφιο για 2 Όσκαρ (σενάριο και μοντάζ), ενώ κατάφερε να κερδίσει 42 βραβεία και 32 υποψηφιότητες σε διάφορους διαγωνισμούς.

 Η πρωτοτυπία αυτού του έξοχου φιλμ έγκειται όχι τόσο στο εντυπωσιακό δίχως άλλως σενάριο, αλλά κυρίως χάρις στην αντίστροφη αφήγηση, σύμφωνα με την οποία, ο θεατής πληροφορείται το φινάλε της ιστορίας και από εκεί οδεύει με αγωνία και μυστήριο προς... την αρχή!
Ο Guy Pearce στον πρωταγωνιστικό ρόλο είναι εκπληκτικός, καλοί και οι δεύτεροι ρόλοι, το στόρι συναρπαστικό και η ταινία με το εφεύρημα του σεναρίου σε απορροφάει απ' την αρχή. Το δε φινάλε, σίγουρα αμφιλεγόμενο αλλά εντυπωσιακά ανατρεπτικό.
 Σε αρκετά σημεία της ταινίας, ο Νόλαν χωρίζει την οθόνη σε πολλά τμήματα που κατακλύζονται απ' τις φωτογραφίες που μαζεύει ο Λέναρντ στην προσπάθεια που καταβάλλει να επαναφέρει τη μνήμη του, αλλά και απ' τα τατουάζ που κάνει στο σώμα του.
Εξαιρετική είναι και η φωτογραφία σε αρχικά ασπρόμαυρο φόντο που στη μέση του φιλμ γίνεται έγχρωμο!

 Από πλευράς συγγραφικής ευφυίας νομίζω ότι το Memento αγγίζει την κορυφή της δεκαετίας. Συνολικά όμως ίσως είναι για μερικές -αρκετές ίσως- θέσεις παρακάτω. Όπως και να 'χει πρόκειται για εκπληκτική ταινία, πανέξυπνη, πρωτοποριακή, με καλές ερμηνείες & φωτογραφία και το πιο ανατρεπτικό φινάλε της δεκαετίας! Μία κινηματογραφική εμπειρία που δεν πρέπει να χάσετε!

Βαθμολογία: 8,5/10

23/11/09

Άλωσε τη Μίκρα!



Τεράστια νίκη σημείωσε στη Μίκρα ο Παναθηναϊκός. Οι πράσινοι με τον Γκιγιόμ Σαμικά στη σύνθεσή τους μετά τα λίγα λεπτά που αγωνίστηκε απέναντι στο Φοίνικα, έκαναν πάρτι στη Θεσσαλονίκη, κερδίζοντας τον Ηρακλή με 0-3 σετ, περνώντας στην κορυφή της Α1 και υποχρεώντας παράλληλα τη Γριά στην πρώτη φετινή της ήττα!
Μεγάλη εμφάνιση για το Τριφύλλι που έδειξε άλλο πρόσωπο με το Σαμικά στη σύνθεσή του. Ο Γάλλος παιχταράς ήταν ο καλύτερος για τους φιλοξενούμενους ενώ άξιους συμπαραστάτες είχε τους Αγκάμεζ, Σμαραγδή και Ζαγκούμνι (τρομερός πασαδόρος ο Πολωνός!).
Ουσιαστικά μόνο στο πρώτο σετ απείλησαν οι γηπεδούχοι που προηγήθηκαν με 19-16 και 22-19. Ο Αγκάμεζ όμως ισοφάρισε μόνος του με 2 άσους και μία επίθεση και τελικά το 0-1 έγινε με 24-26. Πολύ σημαντικό το πρώτο σετ για την εξέλιξη του αγώνα. Με ψυχολογία αλλά και τρομερή εμφάνιση, ο Παναθηναϊκός έφτασε στο 0-3 παίρνοντας πιο εύκολα τα επόμενα δύο σετ και σημειώνοντας έναν ακόμη θρίαμβο επί του Ηρακλή.


Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Στέλιος Καζάζης, δήλωσε μετά το ματς:
«Ο Σαμικά έκανε εξαιρετική εμφάνιση, αλλά δεν πρέπει να παραλείψουμε την προσφορά και των άλλων παιδιών, όπως του Αγκάμεζ και του Σμαραγδή. Όλοι ήταν εξαιρετικοί σήμερα. Πιάσαμε τον Ηρακλή στην πρώτη θέση, αλλά από εδώ και πέρα η ομάδα θα έχει κάθε τρεις μέρες ματς σε πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λιγκ. Η νίκη αυτή μας τονώνει την αυτοπεποίθηση. Έπειτα από τους τραυματισμούς μας δίνει σίγουρα ψυχολογικό προβάδισμα εν όψει της δύσκολης συνέχειας. Το πρώτο δείγμα της ομάδας (σ.σ αγωνίστηκε για πρώτη φορά πλήρης) ήταν θετικό, σίγουρα μπορεί να γίνει καλύτερο. Ο κάθε παίκτης μας είναι απαραίτητος».
Τα σετ: 24-26, 23-25, 21-25.

Ηρακλής (Μπρόκινγκ): Κάλα 15 (14/30 επ., 67% υπ. - 56% άριστες), Μπάρανεκ 13 (11/18 επ., 2 άσοι, 47% υπ. - 37% άριστες), Κανέλλος 4 (3/7 επ., 1 μπλοκ), Κραλ 3 (3/4 επ., 1 άσο), Προύσαλης, Γκασπαρίνι 12 (9/16 επ., 2 άσοι, 1 μπλοκ) / Μπαμπαλιούτας-λ 61% υπ. - 48% άριστες, Κράβαρικ 2 (1/3 επ.), Εφραιμίδης, Χαραλαμπίδης.

Παναθηναϊκός (Καζάζης): Χριστοφιδέλης 6 (5/8 επ., 1 άσο, 69% υπ. - 46% άριστες), Ζαγκούμνι 2, Αγκάμεζ 19 (14/22 επ., 5 άσοι), Σαμικά 16 (13/19 επ., 3 μπλοκ, 58% υπ. - 35% άριστες), Σμαραγδής 5 (5/8 επ.), Πανταλέων 5 (3/8 επ., 2 μπλοκ) / Παπαδημητρίου -λ 65% υπ. - 53% άριστες, , Ντονάς, Ψάρρας 1.


* Καλός πελάτης του Παναθηναϊκού ο Ηρακλής αφού αυτή ήταν η έβδομη σερί νίκη του Τριφυλλιού επί των Θεσσαλονικιών!
* Με τον Γάλλο παιχταρά στην ομάδα ο Παναθηναϊκός ανεβάζει μια σκάλα την απόδοσή του και προβάρει ως μεγάλο φαβορί για τον τίτλο!

Before the Devil Knows you are Dead, Sidney Lumet, 2007


"Πριν ο Διάβολος Καταλάβει ότι Πέθανες" είναι ο ελληνικός τίτλος αυτής της ταινίας του Sidney Lumet (Dog Day Afternoon,Τhe Verdict , Network, 12 Angry Men, Serpico) και η οποία "δανείστηκε" τον τίτλο από το τελευταίο κομμάτι μιας ρήσης που αγαπάνε ιδιαιτέρως οι Ιρλανδοί όταν τσουγκρίζουν τα ποτήρια, και λέει «είθε να πας στον παράδεισο μισή ώρα πριν ο διάβολος καταλάβει ότι πέθανες». Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Sidney Lumet, στα 83(!) του χρόνια εδώ υπογράφει την πιο «ώριμη» ταινία του. Με όλη τη σημασία της λέξης.

Η υπόθεση:

Ακόμα και το πιο απλό σχέδιο μπορεί να πάει στραβά, όταν η τύχη δε σε θέλει... Δύο αδέρφια, που χρειάζονται απεγνωσμένα χρήματα, ο ένας για τη διατροφή της γυναίκας του και κάποια χρέη και ο άλλος για να πληρώσει τα έξοδα νοσηλείας του ανάπηρου γιου του, αλλά και να αγοράσει στη γυναίκα του το σπίτι που ονειρεύεται τα τελευταία χρόνια, αποφασίζουν να οργανώσουν την τέλεια - κατά αυτούς - ληστεία. Μία ληστεία, που σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, θα γίνει χωρίς όπλα, χωρίς βία, χωρίς θύματα. Στόχος, το κοσμηματοπωλείο του πατέρα τους. Το στραβοπάτημα του ενός όμως, είναι αρχή για μία σειρά από αναποδιές, με τραγικά αποτελέσματα για όλα τα μέλη της οικογένειας.

Με κεντρικό σημείο λοιπόν την ημέρα της ληστείας, ο Σίντνεϊ Λιούμετ σκηνοθετεί ένα θρίλερ που εξελίσσεται σε ένα εξαιρετικό οικογενειακό δράμα χαρακτήρων. Μεγάλο βάρος στο δυνατό σενάριο που διαθέτει δίνει στους ηθοποιούς. Και εκείνοι δεν τον απογοητεύουν. Αντιθέτως, έχουμε (ακόμη) ένα ρεσιτάλ ερμηνείας από τον Philip Seymour Hoffman (Τέρας Ηθοποιίας) ενώ αρκετά καλοί είναι και οι Ethan Hawke, Albert Finney, Marisa Tomei (πολύ αισθησιακή γυναίκα ρε μάγκες).
 Δεύτερη μαγκιά του Lumet, είναι φυσικά το "στήσιμο" και η αφήγηση. Επικεντρώνει το ενδιαφέρον γύρω από την ημέρα της ληστείας. Το Α και το Ω της ιστορίας. Το Παρών χρονολογικά. Και έτσι χρησιμοποιεί τα flashback για να μεταφέρεται στο Παρελθόν και το Μέλλον. Για να μας δείξει το παρελθόν της -άθλιας- ζωής των δύο αδερφών -και πρωταγωνιστών της ταινίας- αλλά και το δυσοίωνο μέλλον, όπως αυτό θα διαγραφεί μετά την αποβράδα μέρα της ληστείας και τις ανακόλουθες τραγικές συνέπειες. Και με τα συνεχόμενα flashback όχι μόνο δεν κουράζει, αλλά ξετυλίγει υπέροχα και λεπτομερώς το κουβάρι του δράματος.

 Γιατί θα φτάσουν στο σημείο της ληστείας; Μα επειδή έχουν άμεση ανάγκη τα χρήματα. Ο ένας γιατί έχει μπουχτίσει να βιώνει τον καθημερινό εξευτελισμό από τη σύζυγό του και από ενοχές απέναντι στην κόρη του και ο άλλος για να καλύψει οικονομικές τρύπες στη δουλειά και για να βελτιώσει τους "όρους" της σχέσης του και για να ικανοποιήσει τα απαγορευμένα πάθη του...
Δεν θα τα καταφέρουν όμως. Γιατί το "τέλειο σχέδιο" δεν εφαρμόστηκε όπως το είχαν σχεδιάσει. Και πλέον οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες. Στο κουβάρι των σχέσεων και των παθών θα μπει και ο πατέρας, ο οποίος τρελαμένος στο τέλος, θα χρίσει εαυτόν τιμωρό και θα λάβει δράση...

Και όσο πάμε προς το τέλος έντονα είναι τα στοιχεία αρχαίας τραγωδίας!  Το δε φινάλε, απλά συγκλονιστικό.



 Πρόκειται σαφώς για ταινιάρα που αγνοήθηκε επιδεικτικά και προκλητικά από το θείο Oscar, μέσα στις 2-3 καλύτερες της σεζόν που παίχτηκε και οπωσδήποτε μέσα στις καλύτερες του είδους της εδώ και πολλά χρόνια. 
Αν δεν το έχετε δει ακόμη, εσείς χάνετε!


Βαθμολογία: 8/10

22/11/09

Εύκολα ο Παναθηναϊκός, 90-73 το Μαρούσι



 Το Μαρούσι πάντα δυσκόλευε τον Παναθηναϊκό. Και ήταν κάτι που είχε επισημάνει ο Ομπράντοβιτς. Απόψε όμως στο ΟΑΚΑ, οι πράσινοι έπαιξαν πολύ καλά, κυριάρχησαν στο παρκέ και δεν έδωσαν την ευκαιρία στους φιλοξενούμενους να διεκδικήσουν τη νίκη. Πολύ ανώτεροι οι παίχτες του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς κυριάρχησαν απόλυτα έναντι του Αμαρουσίου, για να φτάσουν στο 4χ4 στη φετινή Α1.
 Η είσοδος του Σπανούλη έδωσε την ταχύτητα που έλειπε απ' την ομάδα, ο Παναθηναϊκός ανέβασε στροφές, πήρε μια διαφορά και από κει και μετά με σταθερή απόδοση έφτασε στη νίκη με δεκαεπτά πόντους διαφορά.

Τα δεκάλεπτα: 27-14, 44-30, 66-49, 90-73.
 
Παναθηναϊκός (Ομπράντοβιτς): Τέπιτς 7, Σπανούλης 10, Περπέρογλου 7, Μπατίστ 11, Φώτσης 6, Γκόλεματς, Νίκολας 7, Τσαρτσαρής, Διαμαντίδης 12, Πέκοβιτς 16, Καλάθης 8, Σερμαντίνι 6.
 
Μαρούσι (Μπαρτζώκας): Μιλόσεβιτς 7, Κις 14, Λούκας 2, Πελεκάνος 9, Μπατής 3, Χόμαν 11, Μαυροειδής 4, Καλάθης Π. 15, Νάτζφεϊ, Καϊμακόγλου 8.
 
* Ακολουθεί το ματς με τη Γερμανική Όλντεμπουργκ για την Ευρωλίγκα που λογικά θα αποτελέσει μία καλή προπόνηση ενόψη του derby στο ΣΕΦ.
* Περίπου 7000 πράσινοι οπαδοί βρέθηκαν στο κλειστό του ΟΑΚΑ, οι περισσότεροι εκ των οποίων πήγαν μετά το ποδόσφαιρο.

* Ήττα για τις γυναίκες στη Πτολεμαΐδα, με 78-62 από τον Απόλλωνα.

Τα δεκάλεπτα: 22-12, 41-31, 53-48, 78-62.

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΤ. (Πυροβέτσης): Καζαντζίδου 9 (3), Μπράκετ 12, Σταυρίδου 16 (2), Καραδήμα 3 (1), Ενκέλε 23, Μοσχοπούλου, Πίλαβ 15.
 

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Γερεουδάκης): Ουίλσον 23 (3), Ξάνθου 2, Σπαθάρη 2, Νικολαΐδου 12, Πανταζή 9 (1), Ζικυρίδου 2, Μεντιόλα 8, Χριστοφοράκη 4.

Παναθηναϊκός - Αστέρας Τρίπολης 1-1


 Πρώτη εντός έδρας γκέλα για τον Παναθηναϊκό τη φετινή σεζόν. Όπως και πέρυσι έτσι και απόψε οι πράσινοι έμειναν στο 1-1 με τον Αστέρα Τρίπολης στο ΟΑΚΑ. Έτσι, αφενός σημειώθηκε η πρώτη εντός έδρας απώλεια, αφετέρου χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία να πάμε στο Φάληρο με τη διαφορά ασφαλείας των 4 βαθμών. Γιατί κακά τα ψέμματα, με τη διαφορά στο +4, μια ισοπαλία στο "Καραϊσκάκης" θα μας εδραίωνε στην πρώτη θέση και μάλιστα με μία σημαντική διαφορά. Πλέον, ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να παίξει για τη νίκη και μόνο στο φαληρικό γήπεδο για να εκτοξευθεί στο +5 και να αποκτήσει μεγάλο πλεονέκτημα για τον τίτλο.
 Δεν ξέρω αν οι παίχτες του Παναθηναϊκού έμειναν στους πανηγυρισμούς από την πρόκριση της Εθνικής και το Χ του θρήνου στα Γιάννενα, πάντως σε ακόμη ένα παιχνίδι παρουσιάστηκαν σχετικά νωθροί.
 Με την απουσία του Ζιλμπέρτο Σίλβα -απροσδόκητα ενημερώθηκε λίγη ώρα πριν το ματς για το χαμό της αδελφής της γυναίκας του και ζήτησε απ' τον Τεν Κάτε να μείνει εκτός επικαλούμενος άσχημη ψυχολογική κατάσταση- το κέντρο του Παναθηναϊκού είχε ξανά προβλήματα. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τον Βραζιλιάνο. Όποτε απουσιάζει, η ομάδα του γκελάρει. Ακόμη και με τη Βραζιλία δεν έπαιξε σε ένα ματς και η Εθνική του ομάδα σημείωσε τη μία και μοναδική της ήττα!
 Πάντως και μόνο η σκέψη ότι κάθε φορά που θα λείπει ο Ζιλμπέρτο Σίλβα, ο Παναθηναϊκός δεν θα κερδίζει, έιναι ανησυχητική..
 Γενικά πάντως πέρα απ' το κέντρο, όπου ως συνήθως φέτος, ο Σιμάο έκοβε αλλά δεν προωθούσε τη μπάλα και ο Κατσουράνης περπατούσε στο γήπεδο, ο Παναθηναϊκός δεν έπαιξε πολύ καλά, ξέχωρα απ' το γεγονός ότι θα μπορούσε να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα με 2-3 καλές φάσεις.
 Ο Λέτο προσπάθησε αλλά έκανε παραπάνω τρίπλες και λίγες φορές δημιούργησε ρήγματα από αριστερά, ο Νίνης για ακόμη ένα παιχνίδι δεν ήταν καλός. Προσπάθησε να δώσει ώθηση στην επίθεση, αλλά έκανε πάρα πολλά λάθη. Ο "Σάλπι" κινήθηκε σε ρηχά νερά, ο Κατσουράνης παραλίγο να σκοράρει αλλά συνολικά δεν βοήθησε πολύ, ο Σισέ δεν τροφοδοτήθηκε αλλά και όταν πήρε μπάλα την έχανε εύκολα. Πάντως λύτρωσε την ομάδα μας με το γκολ της ισοφάρισης. Ο Λάζαρος που μπήκε ήταν τραγικός, αλλά τί να φταίει το παιδί που παίζει σπάνια.
Στο τέλος πάντως θα μπορούσαμε να πετύχουμε το γκολ της νίκης, αφού τρομερές ήταν οι ευκαιρίες των Ρουκάβινα και Πετρόπουλου (και τα δύο πλασέ μέσα απ' την περιοχή) αλλά και το δοκάρι του Σαριέγκι με κεφαλιά. Φάσεις που έγιναν από το 79΄ μέχρι το 93'. Το ερώτημα είναι γιατί δεν έγιναν νωρίτερα;
 Πέρα απ' όλα αυτά, ο νέος διαιτητής, Αμπάρκιολης, δεν έδωσε πεντακάθαρο πέναλτι σε τσεκούρεμα που δέχτηκε ο Βύντρα. Απορίας άξιο το γεγονός, ότι ο ρέφερι φάνηκε ότι πήγε να σφυρίξει πέναλτι αλλά ο επόπτης πήρε τη φάση πάνω του και έπεισε το διαιτητή να συνεχιστεί το ματς..

Οι συνθέσεις των ομάδων:
Παναθηναϊκός (Χενκ Τεν Κάτε): Τζόρβας, Γκάμπριελ, Βύντρα, Σαριέγκι, Σπυρόπουλος, Σιμάο (62' Ρουκάβινα), Κατσουράνης, Σαλπιγγίδης (80' Πετρόπουλος), Λέτο, Νίνης (73' Χριστοδουλόπουλος), Σισέ.

Αστέρας Τρίπολης (Βαγγέλης Βλάχος): Αναστασόπουλος, Φυτανίδης, Ουριμπάρι, Αργυρόπουλος, Λαζαρίδης, Καρέρα, Ουντότζι (77' Ζεάν Κάρλος), Βίλτσες (65' Ρόκας), Λαδάκης, Μαρσελάο, Τσέζαρεκ (84' Καούνος).

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Χενκ Τεν Κάτε, δήλωσε μετά το ματς:
"Εκτός από τα πρώτα 15 λεπτά του δευτέρου ημιχρόνου, παίξαμε πολύ καλά και χάσαμε σπουδαίες ευκαιρίες. Είναι όμως μια μέρα που μπορεί να κάνεις πολλές ευκαιρίες, αλλά από ένα λάθος τα πράγματα να μην πάνε πολύ καλά. Βέβαια ήταν μία μέρα, που εκτός από τις ευκαιρίες, υπήρχαν και κάποιες αμφίρροπες διαιτητικές φάσεις. Βέβαια αυτό είναι εύκολο να το δεις μόνο από την τηλεόραση. Όμως ένας διαιτητής που ήταν πιο κοντά θα μπορούσε να διαπιστώσει στη φάση του Βύντρα ότι κάτι έγινε.

Δεν κατηγορώ τους παίκτες μου, πάρα μόνο ότι δεν σκόραραν. Υπήρχε η κούραση των διεθνών. Ωστόσο δεν υπερβάλλω και δεν δραματοποιώ τίποτα. Όλοι όσοι έλεγαν ότι η διαιτησία ευνοεί τον Παναθηναϊκό ή καλύτερα αυτοί που κατηγορούσαν τον Παναθηναϊκό ότι η διαιτησία τον βοηθάει, έπρεπε να είναι εδώ σήμερα ή να δουν στην τηλεόραση το ματς για ν' αλλάξουν άποψη. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα, ψηλά το κεφάλι, δουλεύουμε σκληρά και την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε πάλι εδώ
".

* 40000 περίπου οπαδοί του Παναθηναϊκού βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ.
* Είμαστε καλύτεροι απ' αυτούς και πρέπει να το δείξουμε την Κυριακή στο Φάληρο. Με Ζιλμπέρτο Σίλβα και "Κάρα" θα είναι διαφορετικά τα πράγματα.