7/12/12

Αποχώρηση Δ. Γιαννακόπουλου απ' την ΚΑΕ, με επίθεση στον Θανάση!

Την αποχώρηση του από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανακοίνωσε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, αφήνοντας αιχμές για την οικονομική διαχείριση από τον θείο του, Θανάση.

 Βόμβα μεγατόνων έσκασε στην ΚΑΕ Παναθηναϊκού, αφού λίγους μήνες μετά την ανάληψη της ιδιοκτησίας και της προεδρίας από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, αυτός ανακοίνωσε την αποχώρηση του.
Όμως το σημαντικότερο ήταν ότι άφησε αιχμές εναντίον του θείου του, Θανάση Γιαννακόπουλου και τον κατηγόρησε ευθέως για παραπλάνηση και για παράδοση λανθασμένων οικονομικών στοιχείων.
Πρακτικά, υποστήριξε ότι οι συνεργάτες του θείου του και πρώην αντιπροέδρου, τον κορόιδεψαν. "Με πρόδωσε το ίδιο μου το αίμα" τόνισε χαρακτηριστικά και στη συνέχεια αποκάλυψε ότι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και μπασκετμπολίστες του Εξάστερου, αποχώρησαν λόγω οφειλών από τη διοίκηση του Θανάση Γιαννακόπουλου.
Τέλος, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί και μεταβιβάζει δωρεάν τις μετοχές του και εφόσον δεν βρεθεί επενδυτής, θα τις παραχωρήσει στον Ερασιτέχνη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Δεν είναι ευχάριστο αυτό που έχω να πω. Το 1987 η οικογένειά μου ανέλαβε το μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Μέχρι το 2002 η διαχείριση ήταν στον Παύλο Γιαννακόπουλο. Από το 2002 πέρασε στα χέρια του Θανάση Γιαννακόπουλου. Ψάξαμε την τελευταία διετία για αγοραστή, δεν βρήκαμε και αποφάσισα να βγω μπροστά και να κρατήσω τον σύλλογο, σε μια πολύ δύσκολη για την εποχή επίπεδα.
Όταν το καλοκαίρι ζήτησα από τον Θανάση Γιαννακόπουλο και τους συνεργάτες του να πάρω στα χέρια μου τα οικονομικά, τα στοιχεία που μου δόθηκαν ήταν ψεύτικα. Σήμερα πήρα την κατάσταση στα χέρια μου και είδα την πραγματική εικόνα. Σας λέω λοιπόν ότι ο κ. Ομπράντοβιτς έφυγε γιατί ο Θανάσης Γιαννακόπουλος του χρωστούσε πολλά λεφτά, πολλούς μισθούς και δεν μίλησα ποτέ γι αυτό! Υπάρχουν αποδείξεις γι αυτό και είναι στη διάθεση οποιουδήποτε θελήσει. Δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να καλύψω τις τρύπες που άφησε η διοίκηση του Θανάση Γιαννακόπουλου.
Πολλοί από εσάς κάνατε πόλεμο στη νέα προσπάθεια, πολλοί με κατηγόρησαν ότι έδιωξα τον Ομπράντοβιτς, αλλά είναι ώρα να ακουστεί η αλήθεια. Είμαι 38 ετών, έχω δυνάμεις για να παλέψω, αλλά δεν δέχομαι την προδοσία από το ίδιο μου το αίμα. Δυστυχώς, όσο κι αν θέλω δεν μπορώ να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό. Ας έρθει ο κ. Θανάσης Γιαννακόπουλος να πάρει τις μετοχές κι αν δεν τις θέλει, τις επιστρέφω στον Ερασιτέχνη. Όποιος ενδιαφέρεται είμαι εδώ να τις παραχωρήσω, δωρεάν βεβαίως".

 Από prasinanea

* Τον Δημητράκη δεν τον πίστεψα ποτέ. Μετά τα δείγματα γραφής: κόντρες με παίκτες, «πετάξτε τις φανέλες», κατηγορίες για στοιχηματισμό εναντίον της ομάδας, παλαιότερες κατηγορίες για ναρκωτικά, κοινό μέτωπο με Γκότζο και ανοικτό πόλεμο στην πολυμετοχικότητα κ.ά..
 Ωστόσο θέση επί των θεμάτων στην ΚΑΕ δεν παίρνω, όχι πριν την τοποθέτηση του Θανάση.
 Το μόνο που με προβληματίζει είναι η χρονική στιγμή που το ανακοινώνει, λίγες μόλις ώρες πριν τον κρίσιμο αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε και φυσικά, αυτόν με το γαύρο την Κυριακή. Ούτε τώρα ξαφνικά ανακάλυψε τις όποιες παρασπονδίες του Θανάση ούτε το θέμα με τη Δ.Ο.Υ του Μπατίστ τον έκανε να ανατρέξει στα λογιστικά βιβλία. Το χειρότερο βέβαια είναι ότι σαν τον τελευταίο ρουφιάνο κανονίζει συνέντευξη Τύπου και βγάζει στη φόρα τα άπλυτα του Αυτοκράτορα, καθώς και των πρώην ιδιοκτητών, του Ομπράντοβιτς και των παικτών που αποχώρησαν το καλοκαίρι.
 Αναμένοντας την απάντηση του Θανάση, το μόνο που έχω να σημειώσω είναι ότι θλίβομαι βαθύτατα που μια ζωή σε αυτήν την ομάδα έχουμε τέτοιας φύσεως προβλήματα, διχόνοιας και κλίμα εμφυλίου.
 Περαστικά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: