7/5/11

Εθνικός - Παναθηναϊκός 9-11, φινάλε με νίκη στην κανονική περίοδο


 
 
 Ο Παναθηναϊκός πέρασε νικηφόρα από το κολυμβητήριο του Πειραιά, όπου για την 22η και τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου στην Α1 πόλο των ανδρών επικράτησε του γηπεδούχου Εθνικού με σκορ 11-9.

 Οι πολίστες του Φάνη Κουντουδιού στρέφουν πλέον την προσοχή τους στα πλέι οφ και τις κόντρες με τον Ολυμπιακό, ο οποίος πήρε το ντέρμπι κορυφής στο «Λαιμό» κόντρα στη Βουλιαγμένη (4-5) και μαζί την πρωτιά στην κανονική περίοδο. 

 Το πρώτο ματς των «αιωνίων» θα διεξαχθεί στο Παπαστράτειο κολυμβητήριο στις 14 Μαΐου με τη σειρά να κρίνεται στις 2 νίκες και το νικητή να αντιμετωπίζει στον τελικό του πρωταθλήματος το νικητή του Βουλιαγμένη - Πανιώνιος.
 Τα δεύτερα ματς των πλέι οφ θα γίνουν στις 18/5 και τα τρίτα (αν χρειαστεί) στις 21/5.

 Τα οκτάλεπτα: 4-5, 1-2, 1-2, 3-2
  Τα γκολ του Παναθηναϊκού: Γ. Αφρουδάκης 5, Τσόκας 3, Ζ. Αφρουδάκης 2, Στελλάτος 1.

 

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Είμαι γαϊδούρι το ξέρω. Απλά μ'έπιασαν βαριομάρες και δεν πολυδιάβαζα μπλογκ, γι αυτό χάθηκα.
Καλησπέρα Φίλε Μάϊκ.
Πάμε για Ευρωπαϊκό αύριο;

Οσο για το ποδόσφαιρο μπορεί να τα κάναμε σκατά, αλλά εγώ το διαρκείας μου θα το πάρω πάλι. ;-)
Φιλιά Πολλά

Mike είπε...

Καλησπερα bear κι εγω εχω λιγο πολυ χαθει απο την μπλογκοσφαιρα..
Παμε με τρελλα για το 6ο, καλη μας τυχη!