28/9/07

Και επίσημα τρίτη υποψηφιότητα για την Σοσιαλιστική Δημοκρατική παράταξη!

Ο Κώστας Σκανδαλίδης λοιπόν από το πρωί της Παρασκευής 28/9 θέτει επισήμως την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ο κ. Σκανδαλιδης δήλωσε πως μία τέτοια υποψηφιότητα τη χρειαζόταν η βάση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και τόνισε πεπεισμένος πως με μία τέτοια κίνηση θέλει να γίνει φορέας της ενότητας της παράταξης. Αναλυτικά οι δηλώσεις του τρίτου υποψηφίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ.:
"Δεν έρχομαι να διασπάσω, αλλά να ενώσω. Δεν έρχομαι να διχάσω αλλά να συνδέσω. Δεν έρχομαι να καταμετρήσω απλώς δυνάμεις αλλά να πολιτικοποιήσω βαθιά τις διαδικασίες.
Είμαι εδώ και δεν είμαι απέναντι στον Γιώργο Παπανδρέου και στον Ευάγγελο Βενιζέλο. Τους τιμώ και τους σέβομαι. Είμαι μαζί τους και νοιώθω συμμαχητής και σύντροφος.
Ο πατέρας μου στα πρώτα μου βήματα, ο μεγάλος μου πολιτικός δάσκαλος Ανδρέας Παπανδρέου στη συνέχεια και η οικογένειά μου αργότερα , με έμαθαν να ζω με περηφάνια και αξιοπρέπεια και να ακολουθώ την ψυχή μου. Αυτό με αίσθημα ευθύνης πράττω και τώρα'', κατέληξε ο Κώστας Σκανδαλίδης.

Θετική χαρακτήρισε τη τρίτη υποψηφιότητα για την προεδρία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.
''Χαιρετίζω την υποψηφιότητα του κ. Σκανδαλίδη'', είπε ο Βαγγέλης Βενιζέλος -μισή ώρα περίπου μετά την ανακοίνωση του δευτέρου-, όταν και βρέθηκε στο γραφείο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: